![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.3 din 2010 | |||||||
Articol: |
CLASIC ŞI MODERN ÎN FORMELE DE PRACTICARE A EXERCIŢIILOR FIZICE CU ELEVII DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PRIMAR ŞI GIMNAZIAL DIN ROMÂNIA. Autori: PRODEA COSMIN, VĂIDĂHĂZAN REMUS-CRISTIAN. |
||||||
Rezumat: Clasic şi modern în formele de practicare a exerciţiilor fizice cu elevii din învăţământul primar şi gimnazial din România. Articolul urmăreşte să prezinte formele de practicare a exerciţiilor fizice care au suferit modificări importante în societate în ultimii anii. Prezentarea este raportată la taxonomia fundamentată în domeniul educaţiei fizice de către disciplinele de specialitate. Există forme de practicare a exerciţiului fizic care erau foarte benefice pentru elevi, forme considerate a fi obligatorii în învăţământul românesc dar care nu se mai practică (de exemplu momentul de educaţie fizică, gimnastica în regimul zilei de şcoală, gimnastica compensatorie etc.) şi există forme de practicare a exerciţiilor fizice care cunosc o dezvoltare foarte mare fiind foarte motivante pentru elevi datorită ancorării puternice în viaţa socială (de exemplu cupele devenite tradiţionale). Cuvinte cheie: exerciţiu fizic, practică, învăţământ, primar, gimnaziu. |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |