AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.3 din 2008 | |||||||
Articol: |
ASPECTE ALE PRACTICARII ACTIVITATILOR MOTRICE LA SCOLARII AMBLIOPI. Autori: GEAMBAŞU ADINA. |
||||||
Rezumat: The esential element of communication is the feed-back of the message, and the essential element of the message is the feed-back of the receptors proper action, which in blind children are alterated.Due to thet fact that the terms of communication are ment to be changed through the lack of visual information, an adapted communication skilles to the remaints possibilities of knowledges are neccesary, and the professional perceptive training can compensate the integration of the child in this area. Keywords: Blind/poor sihgt pupil, motive act, adapted physical education, integration |
|||||||