Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.2 din 2021  
         
  Articol:   DIDACTICA TUTORIALELOR VIDEO, CARE PROPUN ACTIVITĂȚI FIZICE ACASĂ, PENTRU ELEVII DIN CICLUL PRIMAR ȘI GIMNAZIAL, ÎN ANUL ȘCOLAR 2020-2021. / THE DIDACTICS OF ONLINE VIDEOS, WHICH SUGGEST INDIVIDUAL PHYSICAL ACTIVITIES AT HOME, TARGETTING STUDENTS OF PRIMARY AND MIDDLE SCHOOL, DURING THE 2020-2021 PANDEMIC SCHOOL YEAR.

Autori:  BARTHA VELU-SEBASTIAN, VĂIDĂHĂZAN REMUS.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbeag.66(2).16

Published Online: 2021-06-30
Published Print: 2021-06-30
pp.67-77


VIEW PDF

FULL PDF

REZUMAT: Didactica tutorialelor video, care propun activități fizice acasă, pentru elevii din ciclul primar și gimnazial, în anul școlar 2020-2021. În martie 2020, profesorii de educație fizică din toată țara au fost forțați să își asume un rol nou, necunoscut pentru mulți, cel al profesorului distant, îndepărtat. Cursurile de educație fizică online, instituite aproape la nivel mondial în timpul pandemiei din 2020, au fost o experiență complet nouă atât pentru profesori, cât și pentru elevi. Trecerea bruscă la cursurile online i-a lăsat pe profesori nepregătiți fiind nevoiți să lupte cu metode de predare necunoscute, obligându-i să recurgă la încercări noi, asumându-și anumite erori în abordări. Obiectivul studiului: Obiectivul acestui studiu a fost analizarea unor tutoriale video utilizate pentru lecțiile de educație fizică online, sugerate de Ministerul Educației și Cercetării din România. Am menționat câteva particularități care ar trebui îmbunătățite în ceea ce privește forma și conținutul unui tutorial video educațional. Metode: Am folosit un protocol de analiză pentru a diferenția caracteristicile tutorialelor video YouTube din prisma teoriei și metodologiei educației fizice școlare. Am analizat 30 de tutoriale, care au fost sugerate ca și conținut educațional menite să fie utilizate la cursurile de educație fizică online Concluzii: Tehnologia poate fi utilă în numeroase moduri, ajutând profesorii de educație fizică și îmbunătățind motivația elevilor de a participa activ la aceste lecții în mediul online. Studiul poate fi folosit de profesori / studenți în viitor pentru a-și îmbunătății tutorialele video folosite în lecțiile de educație fizică online sau pentru a practica activități fizice de timp liber. În aceeași ordine de idei, studiile viitoare ar trebui să examineze, de asemenea, eficiența tutorialelor video de pe platforma YouTube, folosite în lecțiile de educație fizică și sport din mediul online, contribuind astfel la crearea unei structuri standard unui tutorial de bună practică care să poată fi folosit atât în domeniul Educației fizice și sportului cât și în activitățile fizice de timp liber.
Cuvinte cheie: Covid-19, educație fizică online, tutoriale video, YouTube.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă