![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.2 din 2016 | |||||||
Articol: |
JOCUL – MIJLOC DE DEZVOLTARE A POTENŢIALULUI BIOMOTRIC AL ELEVILOR DIN CICLUL PRIMAR / GAMES AS A MEANS OF DEVELOPING THE POTENTIAL OF STUDENTS IN PRIMARY BIOMOTRIC. Autori: . |
||||||
Rezumat: VIEW PDF: GAMES AS A MEANS OF DEVELOPING THE POTENTIAL OF STUDENTS IN PRIMARY BIOMOTRIC Jocul – mijloc de dezvoltare a potenţialului biomotric al elevilor din ciclul primar. Jocul are o influenţă deosebit de importantă în dezvoltarea psihică a copiilor. Copiii se joacă aproape tot timpul conferindu-le conduitelor lor multă flexibilitate şi creativitate. Acesta oferă copiilor condiţii inepuizabile de impresii care contribuie la îmbogăţirea cunoştinţelor despre lume şi viaţă. Formează şi dezvoltă în mod direct capacităţi observative, iar în mod indirect, jocul creează o mai mare antrenare. Jocul constituie principala activitate prin intermediul căruia copilul ia contact cu complexitatea mediului înconjurător, lucru ce îi facilitează lărgirea sistemului de cunoştinţe, priceperi şi deprinderi, perfecţionarea reprezentărilor, spiritul de observaţie, iniţiativei şi modului de gândire. Cuvinte-cheie: joc, dezvoltare, elevi |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |