![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.2 din 2014 | |||||||
Articol: |
ÎNVĂŢAREA MOTORIE ŞI MEMORIA LA ANIMALE CU DEPRESIE INDUSĂ EXPERIMENTAL (NOTA II) / MOTOR LEARNING AND MEMORY IN ANIMALS WITH EXPERIMENTALLY INDUCED DEPRESSION (NOTE II). Autori: RAREȘ-DUMITRU CIOCOI-POP, SIMONA TACHE. |
||||||
Rezumat: VIEW PDF: MOTOR LEARNING AND MEMORY IN ANIMALS WITH EXPERIMENTALLY INDUCED DEPRESSION (NOTE II) Învăţarea motorie şi memoria la animale cu depresie indusă experimental (nota II). Am studiat efectul exerciţiului fizic asupra învăţări motorii şi a memoriei la animale cu depresie indusă experimental. Depresie a fost indusă folosind metoda Kelly (1987) prin bulbectomie olfactivă. Controlul depresiei a fost făcut prin testul suspensiei cozii(Steru et al. 1985). În cercetare a fost cuprinse trei loturi, şobolani masculi. Un lot de control (C), un lot cu depresie indusă (I) şi un lot cu depresie indusă şi antrenat la efort timp de 28 de zile (II). Rezultatele obţinute au arătat o scădere a capacităţii de învăţare în grupul I; în privinţa grupului II s-a observat o creştere a capacităţii de învăţare şi a memoriei fată de grupul I dar o scădere fată de lotul de control. Exerciţiul fizic este un factor favorabil care poate contribui la prevenirea dificultăţilor în învăţare şi în memorare legate de depresie. Cuvinte cheie: exerciţiu fizic, depresie, învăţare motorie, memorie |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |