![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2013 | |||||||
Articol: |
ASPECTELE PRACTICE ŞI ELEMENTELE INOVATOARE ALE MODELULUI DE SELECŢIE A JUNIORILOR REPUBLICANI ÎN FOTBAL. Autori: . |
||||||
Rezumat: VIEW PDF: PRACTICAL ISSUES AND INNOVATIVE ELEMENTS OF THE MODEL OF SELECTION OF REPUBLICAN JUNIORS IN FOOTBALL Aspectele practice şi elementele inovatoare ale modelului de selecţie a juniorilor republicani în fotbal. Problemele privind identificarea talentului sportiv reprezintă teme de interes pentru toate persoanele implicate în această ramură sportivă. În lucrarea de faţă ne-am propus să prezentăm un model de selecţie optimizat pentru această categorie de vârstă. Selecţia s-a desfăşurat pe o perioadă de 4 zile, pe parcursul căreia dintr-un efectiv de 248 de jucători s-a format grupa de juniori republicani a echipei de fotbal Ardealul Cluj-Napoca. Concluziile care se pot deduce sunt acelea că, aplicând aceste principi de selecţie, se va putea obţine o metodă eficientă pentru alcătuirea unei echipe competitive şi omogene din punctul de vedere al valorii sportive specifice, având şanse reale de promovare a jucătorilor în fotbalul de performanţă Cuvinte cheie: selecţie, vârstă biologică, etape de dezvoltare, inteligenţă cognitivă |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |