![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2008 | |||||||
Articol: |
INTERVENŢIE TIMPURIE LA COPIII CU DEFICIENŢE DE VEDERE CU VÂRSTA CUPRINSĂ ÎNTRE 0-6 ANI MOTRICITATE GROSIERĂ. Autori: MANIU DRAGOŞ ADRIAN, MANIU EMESE AGNES, ELENA ZAMORA. |
||||||
Rezumat: Early Intervention for Visually Impaired Infants, Todllers and Preeschoolers Gross Motor Development. Young children who are blind or low vision have the same potential to learn how to move about safely and efficiently in their environment as do children with sight. However, becouse vision plays a big role in this developmental proces, delays can occur in certain areas such as crawling and walking. Therefore, the young child with vision loss will need additional help and patience from caregivers in this area of development. | |||||||
![]() |
|||||||