AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2000 | |||||||
Articol: |
ÎMBUNĂTĂŢIREA PERFORMANŢEI GIMNAŞTILOR PRIN INTER-MEDIUL ANTRENAMENTULUI MENTAL. / IMPROVING GYMNAST - PERFORMANCE BY MEANS OF MENTAL TRAINING. Autori: EMILIA FLORINA GROSU. |
||||||
Rezumat: Îmbunătăţirea performanţei gimnaştilor prin intermediul antrenamentului mental. Ceea ce m-a determinat să aleg această temă de cercetare a fost faptul că am mai studiat probleme ale comunicării în antrenamentul gimnasticii artistice şi în lecţia de educaţie fizică şi specificul comunicării la cele două forme de activitate. Ca practicantă a gimnasticii de performanţă, a gimnsticii artistice timp de opt ani, am dorit să aduc o îmbunătăţire şi o îmbogăţire procesului instructiv-educativ din antrenamentul de gimnstică. Dintre obiectivele cercetării le amintim pe următoarele: studiul componetelor cognitive care participă la constituire reprezentărilor mişcărilor, elaborarea unor metode de antrenament care includ în procesul instructiv-educativ şi elemente de natură psihologică, de imaginistică mentală precum şi elemente de feed-back privind controlul conştient al corelatelor neuro-fiziologice implicate în formarea reprezentărilor mişcărilor sau ale mişcărilor proprio-ceptive complexe. | |||||||