AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA DRAMATICA - Ediţia nr.2 din 2006 | |||||||
Articol: |
TEATRUL ŞI RELAŢIILE PUBLICE, AZI. Autori: RALUCA SAS-MARINESCU. |
||||||
Rezumat: Acest articol încearcă să treacă în revistă direcţiile principale specifice în construirea unei politici consistente ca responsabil PR/manager al unui teatru. Bazat atât pe experienţă personală, cât şi pe ştiinţa teoretică al marketingului cultural, Teatrul şi relaţiile publice, azi devine o introducere într-o activitate plină de satisfacţii, dar şi cu multe dificultăţi în domeniul teatrului, totuşi trecută din păcate cu vederea de instituţiile teatrale oficiale din România. Cuvinte cheie: teatru, relaţii publice, marketing cultural |
|||||||