![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA EDUCATIO ARTIS GYMNASTICAE - Ediţia nr.1 din 2024 | |||||||
Articol: |
PERCEPȚIILE PROFESORILOR DE EDUCAȚIE FIZICĂ CU PRIVIRE LA PROCESUL DE PREDARE-ÎNVĂȚARE A EDUCAȚIEI FIZICE ÎN ȘCOLILE DIN ÎNTREAGA LUME, ÎN PERIOADA PANDEMIEI: O ANALIZĂ SISTEMATICĂ A LITERATURII ȘTIINȚIFICE / PHYSICAL EDUCATION TEACHERS’ PERCEPTIONS OF THE TEACHING-LEARNING PROCESS OF PHYSICAL EDUCATION IN SCHOOLS WORLDWIDE DURING THE PANDEMIC: A SYSTEMATIC REVIEW OF THE SCIENTIFIC LITERATURE. Autori: CRISTIAN MODRA, MARTIN DOMOKOS, SIMONA PETRACOVSCHI. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbeag.69(1).01 Received 2024 February 13; Revised 2024 April 15; Accepted 2024 April 19; Available online 2024 Mai 10; Available print 2024 Mai 30. pp. 5-34 VIEW PDF FULL PDF Percepțiile profesorilor de educație fizică cu privire la procesul de predare-învățare a educației fizice în școlile din întreaga lume, în perioada pandemiei: o analiză sistematică a literaturii științifice. Introducere: În contextul pandemiei de COVID-19, educația fizică a suferit schimbări majore în ceea ce privește modul de predare în școli. Profesorii de educație fizică s-au confruntat cu numeroase probleme în procesul de implementare a educației fizice, iar experiențele acestora sunt cercetate în numeroase studii. Scop: Acest studiu are ca scop trecerea în revistă a cercetărilor cu privire la desfășurare procesului de predare-învățare a educației fizice în școli, în perioada pandemiei, din perspectiva profesorilor de educație fizică. Metode: Cercetarea este un studiu de literatură științifică. S-a efectuat o căutare în șapte baze de date electronice folosind cuvinte cheie. Rezultate: Analiza realizată indică o selecție de 57 de articole științifice care au îndeplinit criteriile de eligibilitate alese. Articolele cuprind cercetări privind percepțiile profesorilor de educație fizică cu privire la procesul de predare–învățare a educație fizice în școli, în perioada pandemiei. Concluzii: Studiul realizează o sintetizare a experiențelor profesorilor de educație fizică în predarea educației fizice în perioada pandemiei. Dovezile obținute indică faptul că varianta cea mai utilizată în realizarea lecțiilor de educație fizică în pandemie a fost metoda online, deși profesorii preferă predarea educației fizice în mod tradițional. Key words: educația fizică în pandemie, predare online, experiențe ale profesorilor de educație fizică, educația fizică online |
|||||||
![]() |
|||||||