Author's details  
           
  Author's name :  OANA-MARIA BÎRLEA    
    PhD student at the Doctoral School of Linguistic and Literary Studies, UBB, Cluj-Napoca, oana.birlea@ubbcluj.ro      
           
  Today: 26-12-2024     
      
 
   Articles with the same author  
         
 
1.  “CUTENESS” (KAWAII) AS MYTH IN JAPANESE ADVERTISING DISCOURSE.
          Authors: OANA-MARIA BÎRLEA.

2.  BOOK - FLORINA ILIS, RODICA FRENȚIU (COORD.), JAPONIA ÎN CALEIDOSCOP. 20 DE ANI DE STUDII JAPONEZE LA UNIVERSITATEA BABEŞ-BOLYAI. [JAPAN THROUGH A KALEIDOSCOPE. 20 YEARS OF JAPANESE STUDIES AT BABEȘ-BOLYAI UNIVERSITY], CLUJ-NAPOCA, EDITURA ARGONAUT, 2019, 274 P..
          Authors: OANA-MARIA BÎRLEA.

3.  KAWAII (CUTE) SIGNS AND SYMBOLS AS A MEANS OF MAINTAINING HARMONY IN JAPANESE SOCIETY * SEMNELE ȘI SIMBOLURILE KAWAII (DRĂGĂLAȘE) CA MIJLOC DE MENȚINERE A ARMONIEI ÎN SOCIETATEA JAPONEZĂ.
          Authors: OANA-MARIA BÎRLEA.

 
         
     
         
           
    Back to previous page