Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABE┼×-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA OECONOMICA - Ediţia nr.2 din 2015  
         
         
   
1.  MACROECONOMIC DETERMINANTS OF ROMANIAN INTRA-INDUSTRY TRADE. A STUDY OF KEY CONTRIBUTORS TO EXPORT SALES.
          Autori: .


2.  THE LOGISTICAL APPROACH OF PUBLIC EDUCATION.
          Autori: .


3.  DEMOGRAPHICS-BASED DISSIMILARITIES IN THE RELATIONSHIP BETWEEN PERCEIVED CSR AND CUSTOMER LOYALTY: THE CASE OF PERSONAL CARE PRODUCTS.
          Autori: .


4.  DETERMINANTS OF FINANCIAL KNOWLEDGE AMONG ADOLESCENTS.
          Autori: .


5.  IS THERE A RELATIONSHIP BETWEEN HOME OWNERSHIP AND UNEMPLOYMENT RATE IN ROMANIA?.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă