Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2015  
         
         
   
1.  THE IMPACT OF INSTRUCTIONAL SUPPORT ON STUDENTS’ PERFORMANCE: AN EYE TRACKING STUDY.
          Autori: .


2.  AN INTERVENTION PROGRAM FOR THE DEVELOPMENT OF LEARNING TO LEARN COMPETENCY OF 11TH GRADE STUDENTS WITH LEARNING DIFFICULTIES IN STUDYING ROMANIAN LANGUAGE AND LITERATURE.
          Autori: .


3.  READING RATE AND FLUENCY BASED INSTRUCTION FOR CHILDREN WITH INTELLECTUAL DISABILITY: A CASE STUDIES.
          Autori: .


4.  A COMPARISON OF STAKEHOLDERS’ VIEWS ON SCIENCE EDUCATION IN ROMANIA AND GERMANY: RESULTS FROM THE INTERNATIONAL PROFILES CURRICULAR DELPHI STUDY ON SCIENCE EDUCATION.
          Autori: .


5.  BUILDING RESILIENCE AMONG ADOLESCENTS WITH CANCER: A CASE STUDY.
          Autori: .


6.  OPTING FOR THE TEACHING PROFESSION: VOCATION OR OPPORTUNITY.
          Autori: ADRIANA DENISA MANEA, CRISTIAN STAN.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă