Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEÅž-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2006  
         
         
   
1.  QUELQUES ASPECTS DE LA RÉFORME CURRICULAIRE EN ROUMANIE.
          Autori: VICTOR BOCOŞ-BINŢINŢAN, MUŞATA BOCOŞ-BINŢINŢAN.


2.  L’APPROCHE RELATIONNELLE DU STYLE COGNITIVE ET DU STYLE D’APPRENTISSAGE.
          Autori: VASILE PREDA.


3.  L’ANALYSE DE LA MÉTHODOLOGIE UTILISÉE POUR L’ÉTUDE DES DOCUMENTS AU CADRE DES TRAVAUX DIRRIGÉS.
          Autori: MARIA ELIZA DULAMÄ‚, HELENA VITAN.


4.  LITERARY CRITICISM, ENTROPY AND THE “DISORDERLY TEXT”.
          Autori: ALINA PREDA.


5.  PSYCHO-PEDAGOGY PROBLEMS IN TAKING NOTES.
          Autori: DANA JUCAN.


6.  DYNAMICAL LEARNING ENVIRONMENT ON MATHEMATICS LESSONS.
          Autori: MARCHIŞ IULIANA.


7.  CAREER ATTITUDES: A STUDY OF THE DEVELOPMENTAL PATTERN IN HIGH SCHOOL STUDENTS.
          Autori: ELENA NISTOR.


8.  SPECIAL EDUCATION STUDENT ATTITUDES TOWARDS PERSONS WITH DISABILITIES.
          Autori: LAURA E. RUNCEANU, CARMEN COSTEA-BÄ‚RLUÈšIU.


9.  THE COMPLEX EXAMINATION OF THE CHILDREN WITH LANGUAGE IMPAIRMENTS..
          Autori: MARIA ANCA.


10.  IMPROVING INTERACTIONS USING THE TOTAL COMMUNICATION APPROACH.
          Autori: ANDREA HATHAZI.


11.  ASSESSING THE EFFICIENCY OF A PROGRAMME FOR PREVENTING SCHOOL VIOLENT BEHAVIOUR.
          Autori: ADRIAN ROÅžAN.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă