Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABE┼×-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.1 din 2015  
         
         
   
1.  SUPPLY CHAIN MANAGEMENT IN THE SUSTAINABILITY REPORTS: A KEY FACTOR FOR CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY.
          Autori: .


2.  THE IMPORTANCE OF ONLINE PROMOTION FOR TOURISM SMES.
          Autori: NICOLAE MARINESCU.


3.  SHAREHOLDER VALUE CREATION IN POLAND. VALUE BUILDING AND ITS TRANSFER TO SHAREHOLDERS IN COMPANIES LISTED ON WARSAW STOCK EXCHANGE.
          Autori: .


4.  THEORIES OF DEVELOPMENT POLES APPLICABILITY IN THE EUROPEAN UNION NEIGHBOURHOOD CROSS-BORDER FRAME.
          Autori: .


5.  ARE MANAGERS FIGHTING THEIR MARKETERS?.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă