Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2014  
         
         
   
1.  A CASE STUDY OF STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA JOURNAL.
          Autori: .


2.  THE RELATION BETWEEN STRESS AND ANGER MANAGEMENT IN PEOPLE WITH HYPERCHOLESTEROLEMIA.
          Autori: .


3.  ORGANISATIONAL CLIMATE CHARACTERISTICS OF PROSPECTIVE OFFICERS’ INITIAL TRAINING ORGANISATION CONCLUSIONS OF A RESEARCH STUDY.
          Autori: .


4.  INITIAL TEACHERS TRAINING PROGRAM TRAINERS’ OPINIONS.
          Autori: CRISTIAN STAN.


5.  THE RELATION BETWEEN THE DEVELOPMENTAL STAGE OF EXPRESSIVE AND RECEPTIVE LANGUAGE AMONG CHILDREN WITH PDD-NOS.
          Autori: .


6.  EVALUATION IN THE STEP BY STEP EDUCATIONAL ALTERNATIVE - ACTION- RESEARCH-.
          Autori: .


7.  EFFECTIVE STRATEGIES FOR TEACHING AND LEARNING IN UNIVERSITY SEMINAR.
          Autori: DANA JUCAN.


8.  THE EFFICIENT MANAGEMENT OF ACADEMIC LEARNING.
          Autori: ADRIANA DENISA MANEA.


9.  ROLES OF THE SCHOOL MANAGER FROM THE LEADERSHIP PERSPECTIVE.
          Autori: .


10.  CONSTRUCTIVISM FACING A CHALLENGE: CHILDREN WITH LEARNING DIFFICULTIES.
          Autori: .


11.  THE ROLE OF EDUCATIONAL ONLINE PLATFORMS IN APPROACHING CULTURAL DIVERSITY IN THE EDUCATIONAL SPACE.
          Autori: .


12.  THE INFLUENCE OF A TIMED BROWSER (*TB) INTO WEB-BASED INSTRUCTION ON COMPUTER SCIENCE STUDENTS’ MOTIVATION TO LEARN PROGRAMMING LANGUAGES: PRELIMINARY FINDINGS.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă