Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.4 din 2013  
         
         
   
1.  TOURISTS’ INTENTIONS TO SUPPORT ENVIRONMENTAL INITIATIVES IN MOUNTAIN DESTINATIONS: THE CASE OF POIANA BRASOV, ROMANIA.
          Autori: .


2.  VALUE CO-CREATION AS PRECONDITION FOR THE DEVELOPMENT OF A SERVICE BUSINESS MODEL CANVAS.
          Autori: .


3.  THE PROCESS OF ATTRACTING EU FUNDS BY SMES: LESSONS FROM THE PAST.
          Autori: NICOLAE MARINESCU.


4.  HOW BIG ARE ’BIG FOUR’ COMPANIES – EVIDENCE FROM ROMANIA.
          Autori: .


5.  USING MATHEMATICAL MODELS OF DYNAMIC PROGRAMMING FOR ENVIRONMENTAL INVESTMENT PROJECTS.
          Autori: .


6.  COMPARISON OF THE PROFITABILITY OF FRUIT PRODUCTION FOR FARMS – BELONGING AND NOT BELONGING TO PRODUCER ORGANIZATIONS.
          Autori: .


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă