Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.3 din 2024  
         
         
   
1.  PRE- AND POST-PANDEMIC ANALYSIS OF PORTUGAL’S ACCOMMODATION AND FOOD SERVICES SECTOR: A SHIFT-SHARE APPROACH.
          Autori: ALCINA NUNES, JÉSSICA ALVES.


2.  WHAT MAKES A BRAND SUCCESSFUL? - A CASE STUDY OF THE MUSETTE BRAND.
          Autori: ERIKA KULCSÁR, BOROSTYÁN VIKTÓRIA FILIP.


3.  PROSPECTS, CHALLENGES, AND IMPLICATIONS OF DEPLOYING ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN TAX ADMINISTRATION IN DEVELOPING COUNTRIES.
          Autori: FAVOURATE Y. MPOFU.


4.  ENVIRONMENTAL PERFORMANCE AND PRESS FREEDOM WITHIN AN ECONOMICAL FRAMEWORK.
          Autori: ALEXIA-RALUCA TURCENIUC.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă