Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2022  
         
         
   
1.  FALSE MEMORIES IN ONLINE MISINFORMATION EXPERIMENTAL CONTEXT.
          Autori: ANDREEA HOROIȚĂ, ADRIAN OPRE.


2.  THE INVESTIGATION OF MAJOR PREDICTORS OF WELL-BEING IN A SAMPLE OF ROMANIAN UNIVERSITY STUDENTS IN THE POST-COVID-19 PERIOD.
          Autori: ÉVA KÁLLAY.


3.  DEPRESSION, ANXIETY, STRESS, AND COPING MECHANISM DURING COVID-19 PANDEMIC.
          Autori: ALEXANDRU-FILIP POPOVICI, SEBASTIAN VAIDA.


4.  CONCEPTS IN PSYCHOLOGY AND THE NEED TO CRITICALLY REFLECT ON THEM.
          Autori: THEA IONESCU.


5.  RESPECT FOR RESOURCES OR TOWARDS A NEW PARADIGM IN EDUCATION IN ROMANIA.
          Autori: CORNEL COSTEA.


6.  EXPLORING THE DEVELOPMENT OF PROCEDURAL KNOWLEDGE AND RELATED COMPETENCIES THROUGH STUDY OF BIOLOGY IN MIDDLE AND HIGH SCHOOLS IN ROMANIA.
          Autori: MIRIAM KENYERES, ION ALBULESCU, IRINA POP-PĂCURAR.


7.  TEACHING MUSIC EDUCATION AT PRIMARY SCHOOL IN ROMANIA: A QUALITATIVE ANALYSIS ON TEACHERS TRAINING.
          Autori: DANIEL-ALEX MILENCOVICI.


8.  UNIVERSITY TEACHERS’ SKILLS AND ROLES IN STUDENT CENTERED EDUCATION.
          Autori: ELENA ANCUȚA SANTI, GABRIEL GORGHIU.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă