Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.4 din 2021  
         
         
   
1.  THE EFFECTS OF COVID-19 ON OIL-PRODUCING ECONOMIES: A CONSIDERATION OF NIGERIAN AND ‎ SAUDI ARABIAN VAT INCREASES .
          Autori: ABDULAZIZ AHMADANI, SUSANNA LEVINA MIDDELBERG, MERWE OBERHOLZER, PIETER BUYS.


2.  CONSUMERS’ PERCEPTION: DISCOVERING THE “LAW OF ATTRACTION” IN ART USING EYE-TRACKING.
          Autori: FLORINA-GABRIELA MITU, MARIUS BOTA.


3.  PERCEPTIONS AND ATTITUDES OF THE STAGE ARTS AUDIENCE ON MARKETING MIX VARIABLES .
          Autori: DANIELA ANDREEA CARABA, SMARANDA ADINA COSMA.


4.  MODERN APPROACH OF ARTISTIC AND PERSUASIVE MARKETING COMMUNICATION.
          Autori: MIHAI-IOAN ROȘCA, ANGELA MADAN.


5.  THE INFLUENCE OF ORGANIZATIONAL CULTURE IN STRATEGIC TRANSFORMATION THROUGH MERGERS AND ACQUISITIONS CASE STUDY: FOOD INDUSTRY IN ROMANIA .
          Autori: CRISTINA IOANA PIPER.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă