Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA NEGOTIA - Ediţia nr.2 din 2021  
         
         
   
1.  THE IMPACT OF COVID-19 ON CULINARY BUSINESSES: A REVIEW.
          Autori: ROSELYNE OKECH.


2.  ARTIFICIAL INTELLIGENCE APPLICATIONS AND IMPACT ON CONSUMERS – WITH A VIEW ON ROMANIAN CONSUMERS’ PERCEPTIONS AND ATTITUDES RELATED TO AI.
          Autori: EMANUEL SANDA.


3.  ARTIFICIAL INTELLIGENCE IN TOURISM & HOSPITALITY – THE PERCEPTION OF TOURISTS AND TOURISM COMPANIES IN ROMANIA.
          Autori: MIHAELA-FILOFTEIA TUTUNEA.


4.  CAPITALIZING THE TOURIST POTENTIAL IN CARAŞ-SEVERIN COUNTY AS A PREMISE FOR REGIONAL ENTREPRENEURIAL DEVELOPMENT.
          Autori: VENERA CRISTINA MANCIU, SUZANA DEMYEN.


5.  ASSESSING COMPETITIVENESS IN AGRIBUSINESSES. THE CASE OF HOLIV ECOPLANT.
          Autori: HORAȚIU OLIVIU BUZGĂU, SMARANDA ADINA COSMA.


6.  CRYPTOCURRENCIES’ PUZZLE.
          Autori: CORNELIA POP, INGRID-EMANUELA COLONESCU.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă