Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2019  
         
         
   
1.  USERS’ SATISFACTION WITH REGARD TO TA’ASIYEDA INTERVENTION PROGRAM FOR PROMOTING TECHNOLOGICAL EDUCATION THROUGH COLLABORATION WITH THE INDUSTRY.
          Autori: CARMEN MIHAELA CRETU, AVIVA MISHAELI.


2.  PRE-SERVICE TEACHERS’ RESISTANCE PRACTICES TO REFLECTION.
          Autori: MAZOR COHEN IRIT.


3.  THE INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN MENTAL HEALTH INDICATORS, PROBLEMATIC USAGE OF SOCIAL NETWORKING, AND GENDER IN A SAMPLE OF TRANSYLVANIAN HUNGARIAN STUDENTS.
          Autori: ÉVA KÁLLAY.


4.  MOTIVATIONS OF OPTING FOR THE PRESCHOOL AND PRIMARY SCHOOL PEDAGOGY MAJOR IN UNIVERSITY STUDENTS. BENCHMARKS FOR A STRATEGIC MANAGEMENT IN THE PROMOTION OF THE SPECIALIZATION.
          Autori: CĂTĂLIN GLAVA.


5.  THE IMPACT OF EXISTENTIAL FACTORS ON PARENTAL SELF-EFFICACY IN SELF-HELP GROUP. AN INTERVENTION PROGRAM FOR PARENTS OF CHILDREN WITH ADHD.
          Autori: MELINA HAYOUN.


6.  HOW SOCIO-EDUCATIONAL WORKERS WITH AT-RISK YOUTH ATTAIN ATTACHMENT CAPACITY AND SELF-EFFICACY: TWO RECENT FINDINGS.
          Autori: PAZIT LEVI-SUDAI, DOINA BALAHUR.


7.  THE IMPORTANCE OF EXPERIENTIAL LEARNING IN THE DEVELOPMENT OF THE XXITH CENTURY SKILLS ON TEENAGERS.
          Autori: OANA-ELENA NEGOIŢĂ, VASILE CHIŞ.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă