Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.2 din 2018  
         
         
   
1.  CAN COMPENSATORY PROCESSING ACCOUNT FOR THE PERFORMANCE OF INDIVIDUALS WITH AUTISM SPECTRUM DISORDERS IN IMPLICIT LEARNING TASKS? A FOCUSED MINI-REVIEW.
          Autori: ANDREI R. COSTEA.


2.  MECHANISMS OF PROFESSIONAL TRAINING IN GENERATING (EVEN) BETTER VETS. APPROACHES TO LEARNING AS MEDIATORS OF THE RELATIONSHIP BETWEEN DEPRESSIVE TENDENCIES AND ACADEMIC PERFORMANCE IN FEMALE VETERINARY STUDENTS.
          Autori: ÉVA KÁLLAY, SEBASTIAN PINTEA, IONEL PAPUC.


3.  ROMANIA’S CULTURAL PROFILE AND RECENT SOCIO-ECONOMIC CHANGES: IMPLICATIONS FOR PARENTAL BELIEFS AND PRACTICES.
          Autori: IONUȚ MONE, OANA BENGA.


4.  AM I A GOOD CAREGIVER FOR YOUTH AT RISK? SOCIO-EDUCATIONAL WORKERS’ PERCEPTION OF SELF-EFFICACY THROUGH THE LENS OF ATTACHMENT THEORY.
          Autori: PAZIT LEVI SUDAI.


5.  AN INTERCULTURAL TURN IN PRE-SERVICE TEACHER TRAINING. A PERSPECTIVE ON THE ENGLISH LANGUAGE TEACHING.
          Autori: RALUCA POP.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă