Cuprins ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat cuprinsul ediţiei STUDIA ce a fost selectată. Vizualizarea rezumatului unui articol se face prin accesarea linkului din titlul acestuia. Pentru obţinerea unei sinteze despre un autor de articol, accesarea linkului din numele autorului va afişa toate articolele din arhivă în care acesta este autor şi/sau coautor.

 
       
         
    Cuprins STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2018  
         
         
   
1.  DIE ROLLE DER EMOTION-REGELSTRATEGIEN IN DER BEZIEHUNG ZWISCHEN DEMOGRAPHISCHEN FAKTOREN UND DEPRESSION TENDENZEN / THE ROLE OF EMOTION-REGULATION STRATEGIES IN THE RELATIONSHIP BETWEEN DEMOGRAPHIC FACTORS AND DEPRESSION TENDENCIES.
          Autori: ÉVA KÁLLAY, SEBASTIAN PINTEA.


2.  TEACHING LEGAL ENGLISH TO LAW SCHOOL STUDENTS THROUGH VOCABULARY PRACTICE TASKS.
          Autori: CRISTINA PIELMUŞ.


3.  DIE VALIDIERUNG DES LEISTUNGSAUSFALL BEWERTUNG INVENTARS FÜR DEN BILDUNGSKONTEXT DER GYMNASIASTEN IN RUMÄNIEN / THE VALIDATION OF PERFORMANCE FAILURE APPRAISAL INVENTORY FOR THE EDUCATIONAL CONTEXT OF HIGH SCHOOL STUDENTS IN ROMANIA.
          Autori: ROXANA I. HOLIC.


4.  BILDUNG IM GEIST DER ÖKUMENISCHEN WERTE / EDUCATION IN THE SPIRIT OF ECUMENICAL VALUES.
          Autori: ELENA ANCUȚA SANTI, COSMIN SANTI, GABRIEL GORGHIU.


5.  WIRKUNG VON INTENSIV TACT ANWEISUNG AUF SPONTANES VERBALVERHALTEN BEI DREI KINDERN MIT ENTWICKLUNGSBEHINDERUNG / EFFECT OF INTENSIVE TACT INSTRUCTION ON SPONTANEOUS VERBAL BEHAVIOR IN THREE CHILDREN WITH DEVELOPMENTAL DISABILITY.
          Autori: ADELE CARPITELLI, CLAUDIA LORIA, ROBERTA TRE RE, VALENTINA PETRINI.


6.  AKTIVES LERNEN-VORAUSSETZUNG FÜR DAS ERHALTEN QUANTIFIZIERBARER SCHULERGEBNISSE IN NATIONALEN EVALUATIONSTESTS / ACTIVE LEARNING - THE CONDITION OF OBTAINING QUANTIFIABLE SCHOOL RESULTS IN NATIONAL EVALUATION TESTS.
          Autori: IOANA-MARIA CÂMPEAN, OLGA CHIȘ.


   
         
     
         
      Revenire la pagina precedentă