Author's details  
           
  Author's name :  RALUCA-DANIELA%20R%EF%BF%BD%EF%BF%BDDU%EF%BF%BD%EF%BF%BD    
    Asistent univ. dr., Raluca Daniela Răduț Departamentul de Limbi şi literaturi scandinave, Facultatea de Litere, Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca. Email : raluca_daniela_radut@yahoo.com.      
           
  Today: 16-04-2024     
      
 
   Articles with the same author  
         
 
1.  BOOK REVIEW - SANDA TOMESCU BACIU, WELCOME! – NORWEGIAN CONVERSATION TEXTBOOK, ED. A III-A REV., IAȘI: POLIROM, 2015, 184 P..
          Authors: RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.

2.  BOOK REVIEW - CARL FRODE TILLER, ENCIRCLEMENT, CLUJ-NAPOCA: CASA CĂRȚII DE ȘTIINȚĂ, 2015, 287 .
          Authors: RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.

3.  BOOK REVIEW: LARS SAABYE CHRISTENSEN, VIZIONARE (VISNING), BUCUREȘTI: EDITURA UNIVERS, 2014, 239 p..
          Authors: RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.

4.  LANGUAGE POLICIES IN NORWAY AND THE DEVELOPMENT OF THE MULTILINGUAL COMPETENCE.
          Authors: RALUCA POP, RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.

5.  BOOK REVIEW - RALUCA POP, MODELAREA COMPETENȚEI COMUNICATIVE INTERCULTURALE A STUDENȚILOR. APLICAȚII PENTRU FORMAREA INIȚIALĂ LA SPECIALIZAREA ENGLEZĂ [DEVELOPING STUDENTS’ INTERCULTURAL COMMUNICATIVE COMPETENCE. APPLICATIONS IN THE PRE-SERVICE TEACHER TRAINING PRACTICE FOR THE ENGLISH SPECIALIZATION], CLUJ-NAPOCA, CASA CĂRȚII DE ȘTIINȚĂ, 2015, 204 P..
          Authors: RALUCA-DANIELA RĂDUȚ.

6.  UNDERSTANDING THE FACTORS THAT HAVE INFLUENCED THE GRADUAL INCREASE IN THE NUMBER OF STUDENTS WISHING TO BE GRANTED A BA IN NORWEGIAN LANGUAGE AND LITERATURE / ÎNȚELEGEREA FACTORILOR CE AU INFLUENȚAT CREȘTEREA TREPTATĂ A NUMĂRULUI DE STUDENȚI CARE DORESC SĂ OBȚINĂ O DIPLOMĂ DE LICENȚĂ ÎN LIMBA ȘI LITERATURA NORVEGIANĂ.
7.  CONTEXT FOR DESIGNING A MA PROGRAMME IN NORWEGIAN LITERARY AND NON-LITERARY TRANSLATIONS AT BABEȘ-BOLYAI UNIVERSITY / CONTEXTUL DEZVOLTĂRII UNUI PROGRAM MASTERAL ÎN DOMENIUL TRADUCERILOR FICȚIONALE ŞI NON-FICȚIONALE, ÎN LIMBA NORVEGIANĂ, LA UNIVERSITATEA BABEȘ-BOLYAI.
 
         
     
         
           
    Back to previous page