Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   MARIUS D. POP    
       
           
  14-08-2022     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  TODAY’S NEW MARKETING TOOLS: CLIENT SERVICE DEPARTMENT - PART OF RELATIONSHIP MARKETING.
          Autori: MIRELA FETINCA, MARIUS D. POP.

2.  DIAGNOSIS OF EXPORT - INTERNAL DIAGNOSIS.
          Autori: MARIUS D. POP.

3.  THE MAIN SALES PROMOTION TECHNIQUES AIMED AT CONSUMERS.
          Autori: MARIUS D. POP.

4.  SALES PROMOTION - PART OF THE COMPANY’S COMMUNICATIONS MIX.
          Autori: MARIUS D. POP.

5.  INTRODUCERE N MERCHANDISING.
          Autori: MARIUS D. POP.

6.  MERCHANDISING: PREZENTAREA PUNCTULUI DE VNZARE ŞI IMPLANTAREA RAIOANELOR NTR-UN SUPER - MAGAZIN.
          Autori: MARIUS D. POP.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă