Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   VIOREL MIH    
       
           
  10-08-2022     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  TRAINING GENERATES COHERENCE INFERENCES IN STUDENTS WITH LESS-SKILLED READING ABILITY.
          Autori: VIOREL MIH, CODRUŢA MIH.

2.  EFFECTS OF KNOWLEDGE-BASED INFERENCES TRAINING ON PRIMARY GRADE CHILDREN WITH READING DISABILITIES.
          Autori: VIOREL MIH.

3.  PROACTIVE COPING, ENGAGEMENT IN LEARNING AND DEEP PROCESSING AS MEDIATORS BETWEEN AUTONOMOUS MOTIVATION AND ADJUSTMENT AT SCHOOL.
          Autori: VIOREL DRAGOŞ, CODRUȚA MIH, VIOREL MIH.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă