Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   OVIDIU IOAN MOISESCU    
       
           
  11-08-2022     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  COMPOSITE METHODS FOR BRAND VALUATION.
          Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU.

2.  BEHAVIORALLY-ORIENTED METHODS FOR BRAND VALUATION.
          Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU.

3.  FINANCE-ORIENTED METHODS FOR BRAND VALUATION.
          Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU.

4.  THE RELATION BETWEEN UNAIDED BRAND AWARENESS AND BRAND COMMERCIAL PERFORMANCE: A STUDY AMONG URBAN ROMANIAN CONSUMERS.
          Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU.

5.  A STUDY OF THE RELATION BETWEEN BRAND LOYALTY AND CONSUMER INVOLVEMENT WITH PURCHASE DECISION .
          Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU.

6.  AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF ROMANIA`S COUNTRY BRAND AS TOURISM DESTINATION .
          Autori: OVIDIU IOAN MOISESCU.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă