Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   ANDREA HATHAZI    
    ANDREA HATHAZI, Conf. univ. dr., Facultatea de Psihologie și Științe ale Educației, Departamentul de Psihopedagogie Specială, Universitatea Babeş-Bolyai, Cluj-Napoca, Cluj-Napoca. Email: andrea.hathazi@ubbcluj.ro.    
           
  12-08-2022     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  ENCOURAGING EARLY COMMUNICATION DEVELOPMENT AT DEAFBLIND CHILDREN.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

2.  OBJECTS OF REFERENCE. A COMMUNICATION SYSTEM FOR DEAFBLIND INDIVIDUALS.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

3.  IMPROVING INTERACTIONS USING THE TOTAL COMMUNICATION APPROACH.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

4.  THE IMPORTANCE OF ASSESSMENT IN DEAFBLINDNESS.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

5.  STRATEGIES OF OPTIMIZING COMMUNICATION AT CHILDREN WITH MULTI-SENSORY IMPAIRMENT.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

6.  MODALITES DE DEVELOPPEMENT DES COMPETENCES DE RECHERCHE DANS LE DOMAINE DES SCIENCE DE LA NATURE.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

7.  INDIVIDUALISED AND FUNCTIONAL ASSESSMENT AND DEVELOPMENT OF COMMUNICATION. A CASE STUDY.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

8.  THE USE OF ACTIVE STRATEGIES IN DEVELOPING LEARNING AND COMMUNICATION EXPERIENCES FOR CHILDREN .
          Autori: ANDREA HATHAZI.

9.  DEVELOPMENT OF TACTILE STRATEGIES AND USE OF TACTILE RESOURCES IN EMERGENT LITERACY AT CHILDREN WITH VISUAL IMPAIRMENT.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

10.  A PRELIMINARY INVESTIGATION OF A PARENTAL STRESS MEASURE FOR PARENTS OF CHILDREN WITH AUTISM SPECTRUM DISORDERS AND DOWN SYNDROME.
          Autori: ANDREA HATHAZI.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă