Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   ANI%EF%BF%BD%EF%BF%BDOARA%20POP    
    Associate Professor of English, University of Medicine and Pharmacy, Târgu Mureș, Romania. Email: pop.anisoara@umftgm.ro.    
           
  25-04-2024     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  TYPES AND ROLES OF PRESUPPOSITIONAL MEANINGS IN ADVERTISING PERSUASION.
          Autori: ANIȘOARA POP.

2.  THE RELEVANCE CONTINUUM IN COMMERCIAL ADVERTISING.
          Autori: MIHAI MIRCEA ZDRENGHEA, ANIȘOARA POP.

3.  E-ADVERTISING: STRATEGIC SELECTION OF STRUCTURAL FORMS AND THEIR COMMUNICATIVE FUNCTIONS / E-ADVERTISING: STRATEGISCHE AUSWAHL VON STRUKTURFORMEN UND IHRE KOMMUNIKATIVEN FUNKTIONEN.
          Autori: ANIȘOARA POP.

4.  ASSESSING THE DEGREE OF NOUN GROUP COMPLEXITY IN PRINT COMMERCIAL ADVERTISING.
          Autori: MIHAI MIRCEA ZDRENGHEA, ANIȘOARA POP.

5.  THE ROLE OF THEMATIC INFORMATION IN ADVERTISING HEADLINES.
          Autori: MIHAI MIRCEA ZDRENGHEA, ANIȘOARA POP.

6.  THE CULTURAL TOURISM ADVERTISING AS A HYBRID REGISTER.
          Autori: ANIȘOARA POP.

7.  TECHNOLOGY-ENHANCED COMMUNİCATİON İN BUSİNESS ENGLİSH (BE)–A FOUR-YEAR PROJECT .
          Autori: ANIȘOARA POP.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă