Articole cu acelaşi autor

Pentru autorul curent, in partea a doua a paginii sunt înşirate toate articolele în care acesta este autor şi/sau coautor. Prin selectarea titlului articolului, vor apărea date privind ediţia în care acesta a apărut, precum si rezumatul.

 
           
         
    Detalii autor  
           
  Nume autor:   ERIKA%20KULCS%EF%BF%BD%EF%BF%BDR    
    Lecturer PhD, Faculty of Economics and Business Administration, Babes-Bolyai University of Cluj-Napoca, Romania, e-mail: erika.kulcsar@econ.ubbcluj.ro.    
           
  28-03-2024     
      
 
    Articole cu acelaşi autor  
         
 
1.  MASS COMMUNICATION AND FEMALE SHAPING POWER.
2.  THE END PRODUCT OF THE IMAGINE DRAGONS’ AND LADY GAGA’S MUSIC, OR THE NATURE OF MARKETING MIX IN THE MUSIC INDUSTRY.
          Autori: CLAUDIA-IZABELA CRENGANEȘ, ERIKA KULCSÁR.

3.  STRENGTHS AND WEAKNESSES OF (INTER)NATIONAL BRANDS: IKEA, L’ORÉAL, STARBUCKS AND FORD, BASED ON THE OPINION OF CONSUMERS.
4.  IS LOVE IN THE AIR?.
5.  HUMAN RESOURCES AS THE MAIN VECTOR OF COMMUNICATION: THE CASE OF MOBEXPERT GROUP.
          Autori: CRISTINA SCRIDON, ERIKA KULCSÁR.

6.  WHY BRAD PITT?.
          Autori: ERIKA KULCSÁR, JÁNOS LÁZÁR.

 
         
     
         
           
    Revenire la pagina precedentă