The STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI issue article summary

The summary of the selected article appears at the bottom of the page. In order to get back to the contents of the issue this article belongs to you have to access the link from the title. In order to see all the articles of the archive which have as author/co-author one of the authors mentioned below, you have to access the link from the author's name.

 
       
         
    STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Issue no. 1 / 2002  
         
  Article:   THE PROPOSALS OF EVALUATION IN THE FRAME OF THEME "OXIDES".

Authors:  ADRIANA BANC.
 
       
         
  Abstract:  Lucrarea de faţă experimentează un set de probe de evaluare şi fişe experimentale cu aplicaţii la tema "Oxizi" la nivelul clasei a VIII-a, la Colegiul Tehnic de Construcţii "Anghel Saligny" Cluj Napoca, în anul şcolar 2001 – 2002. În experimentul didactic efectuat au fost cuprinşi elevii din două clase a VIII a A şi a VIII a C, prima clasă fiind clasă experimentală şi a doua, clasă etalon. Experimentul didactic a fost precedat de aplicarea unor probe de evaluare iniţială cu rol dublu : testarea nivelului celor două clase, precum şi determinarea unor diferenţe de nivel în cadrul aceleiaşi clase. Începând cu testul iniţial şi cu cel final s-a realizat un progres şcolar la ambele clase. Aplicarea diferitelor metode a ţinut seama de resursele psihologice a claselor; s-a folosit o activitate diferenţiată pe grupe de nivel, ceea ce a permis fiecărui elev să "construiască" noua cunoaştere .  
         
     
         
         
      Back to previous page