The STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI issue article summary

The summary of the selected article appears at the bottom of the page. In order to get back to the contents of the issue this article belongs to you have to access the link from the title. In order to see all the articles of the archive which have as author/co-author one of the authors mentioned below, you have to access the link from the author's name.

 
       
         
    STUDIA EPHEMERIDES - Issue no. 1 / 2001  
         
  Article:   PUBLIC RELATIONS AS A FUNCTION OF MANAGEMENT.

Authors:  .
 
       
         
  Abstract:  La 1 octombrie 2001 (data începerii stagiunii), noua echipă managerială a Operei Române din Cluj anunţa un program format din şapte puncte, care se va desfăşura pe parcursul stagiunii şi care va depăşi activitatea normală a instituţiei de simplă prezentare de spectacole. Unul dintre ele se numeşte "Publicul operei – Opera publicului" şi se referă la o serie de studii având ca obiect publicul din sala de spectacole. O primă explicaţie a acestei iniţiative dată de directorul instituţiei se referea la realizarea unei legături comunicaţionale între scenă şi public. Se dorea într-o primă instanţă a se observa în ce măsură protagoniştii sunt agreaţi de către spectatori. Alte teme de studiu au fost: profilul socio-demografic al publicului, gradul de cunoaştere a repertoriilor (rolurilor) de către public, contexte ale consumului muzicii de operă, surse ale consumului muzicii de operă şi genuri de consum cultural. Existenţa acestui studiu poate constitui un element care să indice dirijarea activităţii de relaţii publice de la nivelul conducerii instituţiei. Pornind din acest punct lucrarea de faţă îşi propune o cercetare a sistemului PR al Operei Române din Cluj. Pentru a stabili dacă relaţiile publice sunt o funcţie a managementului în această instituţie ne vom opri atenţia asupra celor mai importante aspecte care pot confirma sau infirma această ipoteză (definiţii, modele, rolul practicantului, tipurile de public avute ca obiect) şi le vom căuta corespondent în activitatea de management şi de PR a instituţiei.  
         
     
         
         
      Back to previous page