AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA THEOLOGIA%20CATHOLICA - Ediţia nr.3 din 2002 | |||||||
Articol: |
IMPLICAŢIILE METODEI ÎNVĂŢĂRII ÎN CATEHEZĂ. RELAŢIA DE COMUNICARE ÎNTRE PROTAGONIŞTII ACTULUI CATEHETIC. Autori: . |
||||||
Rezumat: Les implications de la méthode d’apprentissage en catéchèse. La relation de communication entre les protagonistes de l’acte catéchétique. La catéchèse est un enseignement qui expose, explique, fait comprendre, developpe le message chrétien. Le propos de cette reflexion est celui de percevoir la manière dont les nouvelles acquisitions pédagogiques ouvrent de nouvelles perspectives pour la catéchèse. | |||||||