![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2005 | |||||||
Articol: |
PREZENTAREA ŞI ANALIZA A UNEI ASTFEL DE ABORDĂRI TRANSDISCIPLINARE A CURRICULUM-ULUI / PRÉSENTATION ET ANALYSE D’UN EXEMPLE D’ABORDER LE CURRICULUM TRANSDISCIPLINAIRE. Autori: MUŞATA BOCOŞ-BINŢINŢAN, NARCISA GĂLAN. |
||||||
Rezumat: The analysed example promotes a transdisciplinary perspective, because we have created learning situations in a pluridisciplinary manner and we have stressed the intellectual, affective and physical approaches of the pupils and the modalities to get them used to some disciplines. We have presented a didactic project at the matter "Sciences" with 3rd class students and also our observations realised in the practical context within the frame of the activity and at the end of this, about the curricular process, respectively about the process of teaching-learning-evaluation. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |