AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2003 | |||||||
Articol: |
CADRELE DIDACTICE - CA PRACTICIENI ŞI CERCETĂTORI / THE TEACHERS – AS PRACTITIONERS AND RESEARCHERS. Autori: MUŞATA BOCOŞ-BINŢINŢAN, VICTOR BOCOŞ-BINŢINŢAN. |
||||||
Rezumat: L`article traite un aspect encore controversé - la relation entre la recherche scientifique et la pratique éducative. Les auteurs s`interrogent si le professeur est-il seulement un practicien ou également un chercheur dans le domaine des sciences d`éducation? | |||||||