AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2003 | |||||||
Articol: |
STRATEGII DE EVALUARE ÎN PROCESUL DE PREDARE-ÎNVĂŢARE LA CHIMIE, APLICAŢII LA TEMA: "SĂRURI" / STRATEGIES BY EVALUATION IN THE TEACHING - LEARNING PROCESS AT CHEMESTRY. APLICATIONS AT THE THEME: "SALTS". Autori: ADRIANA BANC. |
||||||
Rezumat: Strategies by Evaluation in the Teaching-Learning Process at Chemistry, Applications at the Theme: "Salts". In our class, we can say that education is a pre-condition of the achivements of individuals and communites (Marga, 2003). It is an objective necessity to accelerate the reform of education and in this context a very important role has the evaluation/autoevaluation of the whole activity of teachers at the level of any scientific discipline. There are studies concerning with some basic problems connected with the practical evaluation in the chemistry field (Naumescu, Banc, 2001). | |||||||