Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2002  
         
  Articol:   RELAŢIA DINTRE OBIECTIVELE OPERAŢIONALE ŞI SONDAJELE DE EVALUARE ÎN PEDAGOGIA MODERNĂ / THE RELATIONSHIP BETWEEN OPERATIONAL OBJECTIVES AND EVALUATION PROBES IN MODERN PEDAGOGY .

Autori:  MUŞATA BOCOŞ-BINŢINŢAN, VICTOR BOCOŞ-BINŢINŢAN.
 
       
         
  Rezumat:  L’article traite un des aspects circonscrits à l’évaluation didactique – sujet extrêmement vaste et complexe. Il s’agit de l’analyse pédagogique du concept d’épreuve d’évaluation, et aussi de mettre en évidence et d’expliquer la relation qui s’installe (et qui doit s’installer) au niveau micro entre les épreuves d’évaluation et les objectifs opérationelles visés.  
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă