AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2002 | |||||||
Articol: |
RELAŢIA DINTRE OBIECTIVELE OPERAŢIONALE ŞI SONDAJELE DE EVALUARE ÎN PEDAGOGIA MODERNĂ / THE RELATIONSHIP BETWEEN OPERATIONAL OBJECTIVES AND EVALUATION PROBES IN MODERN PEDAGOGY . Autori: MUŞATA BOCOŞ-BINŢINŢAN, VICTOR BOCOŞ-BINŢINŢAN. |
||||||
Rezumat: L’article traite un des aspects circonscrits à l’évaluation didactique – sujet extrêmement vaste et complexe. Il s’agit de l’analyse pédagogique du concept d’épreuve d’évaluation, et aussi de mettre en évidence et d’expliquer la relation qui s’installe (et qui doit s’installer) au niveau micro entre les épreuves d’évaluation et les objectifs opérationelles visés. | |||||||