![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA - Ediţia nr.1 din 2002 | |||||||
Articol: |
METODA POSTER-DESEN PENTRU A AFLA OPŢIUNEA ELEVILOR ÎN ÎNVĂŢAREA FIZICII / POSTER DRAWING TO DETECT THE CHILDREN`S OPTIONS ON LEARNING PHYSICS. Autori: ZOLTÁN KOVÁCS. |
||||||
Rezumat: Im ersten Teil des Artikels unterbreiten wir einen Vergleich zwischen dem alten und dem neuen Schulprogram der Gymnasiums 6. Klasse für Physik. Weiter werden die Kenntnisse und die Interesse der Schüler mittels der Postermethode untersucht. Die ausgewählte Methode bietet den Schülern die Gelegenheit, sich frei auszudrucken. Die Methode wurde auch in die Untersuchung des Grads der Interesse für die Experimenten verwendet. Keywords: poster, drawing, desired; Physics, knowledge; assess; experiment, motivation |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |