Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2022  
         
  Articol:   WEBSITE-UL ARTISTULUI. TRĂSĂTURI DISCURSIVE ALE IDENTITĂȚII SALE VIRTUALE ȘI BRANDULUI SĂU / THE ARTIST’S WEBSITE. DISCOURSE FEATURES OF ONLINE IDENTITY AND BRAND.

Autori:  ANDA-ELENA CREȚIU.
 
       
         
  Rezumat:  DOI: 10.24193/subbphilo.2022.4.12

Article history: Received: 29 July 2022; Revised: 7 October 2022; Accepted: 6 November 2022; Available online: 20 December 2022; Available print: 30 December 2022
pp. 239-255

VIEW PDF

FULL PDF

Rezumat: Website-ul artistului. Trăsături discursive ale identității sale virtuale și brandului său. Prezentul studiu are ca scop decelarea particularităților discursului ce caracterizează website-ul artistului/pagina web (termeni folosiți aici interschimbabil) văzut/ă ca instrument pentru crearea unei identități artistice virtuale. Metodele specifice (și unii pași) ale procesului de creare a unei identități artistice virtuale se suprapun peste strategiile publicitare ale brandingului. Ne interesează aici strategiile discursive implicate în cele două activități, în contextul comunicării virtuale. Particularitățile paginii web a artistului sunt studiate din perspectiva analizei genurilor. Scopul este de a demonstra că trăsăturile generice ale paginii web a artistului (ca gen virtual) determină, sau cel puțin influențează, conținutul site-ului. Prezentul studiu urmărește de asemenea să afle cum este negociat conținutul în interiorul structurii site-ului, pentru a servi scopurilor comunicaționale de a crea identitatea virtuală a artistului și brandul său. Rezultatele prezentei cercetări disting diverse strategii discursive ce conlucrează pentru acest scop și faptul că ele aparțin atât sferei publicitare și a comerțului online, cât și domeniului artelor vizuale.

Cuvinte-cheie. Comunicare virtuală, WWW, genuri virtuale, particularități ale discursului, identitate și brand ale artistului
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă