AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2021 | |||||||
Articol: |
OBIECTIVELE ȘI CERINȚELE PENTRU EXAMENELE IGCSE, AS ȘI A LEVEL ÎN CÂTEVA MANUALE DE PREGĂTIRE PENTRU ACESTE EXAMENE / LOS OBJETIVOS Y REQUERIMIENTOS PARA LOS EXÁMENES IGCSE, AS Y A LEVEL EN ALGUNOS MANUALES DE PREPARACIÓN PARA DICHOS EXÁMENES. Autori: LUMINIȚA-FELICIA TUNSOIU. |
||||||
Rezumat: DOI: 10.24193/subbphilo.2021.4.09 Published Online: 2021-12-15 Published Print: 2021-12-30 pp. 147-160 VIEW PDF FULL PDF Abstract: Obiectivele și cerințele pentru examenele IGCSE, AS și A level în câteva manuale de pregătire pentru aceste examene. Examenele de spaniolă IGCSE, AS și A sunt examene de diferite niveluri de limbă care aparțin curriculumului Cambridge. Elevii români, dar și de alte naționalități, din diferite școli private, pot alege fie acest tip de examen, fie examenul național de Bacalaureat, ambele oferind posibilitatea accesului la universitate. Pe lângă programă, Cambridge pune la dispoziția profesorilor și a elevilor materiale pentru pregătire, evaluare și autoevaluare. În același timp, profesorii dispun de cursuri de formare și interacțiune cu alți profesori. Manualele Cambridge utilizate într-o școală privată din România, Transylvania College, au fost analizate, scopul acestui studiu fiind de a observa modul în care acestea sunt reflectate și dacă obiectivele și cerințele curriculumului sunt îndeplinite în conținutul manualelor studiate. În ceea ce privește conținutul și activitățile propuse în manuale, intenționăm să verificăm cum satisfac nevoile elevilor și, în cele din urmă, cum îi pregătesc pentru examenele menționate. Cuvinte-cheie: obiective, cerințe, conținut, Cambridge, manuale, programă
|
|||||||