Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2019  
         
  Articol:   UTILIZAREA TIC LA CURSUL ȘI SEMINARUL DE STRUCTURA GRAMATICALĂ A LIMBII ENGLEZE / SHOWCASES OF ICT DURING THE COURSES AND SEMINARS ON THE GRAMMATICAL STRUCTURE OF THE ENGLISH LANGUAGE.

Autori:  ALEXANDRA COTOC, DORIN CHIRA.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbphilo.2019.4.08

Published Online: 2019-12-15
Published Print: 2019-12-30
pp. 147-156
VIEW PDF: FULL PDF

Utilizarea TIC la cursul și seminarul de Structura Gramaticală a Limbii Engleze. Instrumentele și practicile digitale constituie aspecte esențiale ale activităților și preocupărilor studenților din ziua de astăzi, iar folosirea acestora în procesul de predare-învățare determină și menține implicarea și motivația studenților. Studiul de față se axează pe contextul educațional oferit de mediul academic și ilustrează folosirea a trei instrumente și activități digitale la cursul de Structura Gramaticală a Limbii Engleze predat studenților de an I, la Universitatea Babeș-Bolyai, Facultatea de Litere, specializarea Limbă și Literatură Engleză.

Cuvinte cheie: TIC, abordare structuralistă, limba engleză, instrumente digitale
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă