![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.4 din 2007 | |||||||
Articol: |
ROLUL INFORMAŢIEI TEMATICE ÎN TITLURILE PUBLICITARE. Autori: ANIȘOARA POP, MIHAI MIRCEA ZDRENGHEA. |
||||||
Rezumat: Conceived as a frame of orientation for the message, the theme is distinguished from the newsworthy information (rheme and focus). Theme choices indicate the copy writers’ purposes as to what represents background information and how the consumer needs are therefore anticipated. The paper presents the distinction marked and unmarked themes, textual, interpersonal and experiental themes, as well as an empirical contrastive analysis of English versus Romanian themes in print advertising headlines according to these variables. | |||||||
![]() |
|||||||
![]() |