![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2022 | |||||||
Articol: |
BOOK REVIEW : CALIN TEUTIȘAN, SCENARII ALE CRITICII. PROTAGONIȘTI, METODE, INTERPRETARI, CLUJ-NAPOCA: ȘCOALA ARDELEANA, 2021, 276 P.. Autori: EMANUEL LUPAȘCU-DOBOȘ. |
||||||
Rezumat: Available online: 20 September 2022; Available print: 30 September 2022 pp. 379-382 VIEW PDF FULL PDF Bringing together a series of scientific articles published between 2011 and 2019, Călin Teutișanʼs book, Scenarios of Criticism. Protagonists, Methods, Interpretations, aims to map the critical spirit of the so-called “Școala de la Cluj” [Cluj School], represented by a series of emblematic figures analyzed in detail. Călin Teutișan’s analytical hypotheses start from empirical data, namely a series of dictionaries and monographic studies published in co-authorship, thus demonstrating “the readiness of these critics to work together” (10). |
|||||||
![]() |
|||||||
![]() |