Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2020  
         
  Articol:   O ANALIZĂ A EVALUĂRILOR STUDENȚILOR DIN ANUL I PRIVIND TRANZIȚIA LA PREDAREA ONLINE. CAZUL SEMINARULUI DE MORFOLOGIE / ANALYSIS OF FIRST YEAR STUDENTS’ EVALUATION DATA REGARDING THE SHIFT TO eLEARNING. A CASE IN POINT: THE ENGLISH MORPHOLOGY SEMINARS.

Autori:  ALEXANDRA COTOC, DORIN CHIRA.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbphilo.2020.3.19
Published Online: 2020-09-30
Published Print: 2020-09-30
pp. 259-272
FULL PDF

O analiză a evaluărilor studenților din anul I privind tranziția la predarea online. Cazul seminarului de morfologie. În contextul predării online din semestrul al doilea al anului universitar 2019-2020, studenții au avut acces la mediul academic doar în format digital. Astfel, conținutul, predarea, colegii și profesorii au fost parte a unui proces de predare-învățare adaptat brusc la cerințele din spațiul digital. Acest studiu analizează raportarea studenților la tehnologie înainte, în timpul și după terminarea semestrului II. Vom analiza, de asemenea, percepția studenților asupra unei anumite forme de predare universitară (seminar) și a unui anumit subiect (Morfologie engleză). Pentru a obține o analiză validă, vom prezenta și profilul academic al studenților, percepția și atitudinea lor asupra domeniului de studiu (Filologie) și a profesorului ideal (față-în-față sau online).

Cuvinte-cheie: Învățământ superior, gramatică engleză, predare online, percepția studenților
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă