Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2019  
         
  Articol:   PREDAREA LIMBII ROMÂNE CA LIMBĂ STRĂINĂ. EXPRIMARE ORALĂ ŞI ÎNŢELEGERE ORALĂ / L’ENSEIGNEMENT DU ROUMAIN- LANGUE ETRANGERE. L’EXPRESSION ET LA COMPRÉHENSION ORALES.

Autori:  ADRIANA SFERLE.
 
       
         
  Rezumat:  Predarea limbii române ca limbă străină. Exprimare orală şi înţelegere orală. Articolul nostru propune analiza a două puncte teoretice importante pentru cursul de limbă română - limbă străină - exprimarea orală și înțelegerea orală, dar și a abordărilor didactice ale dimensiunii orale în funcție de motivații și nevoile studenților, de evaluarea și autoevaluarea lor. Analiza noastră ne-ar putea orienta în practică pentru organizarea unor cursuri de expresie și înțelegere orală, dezvoltarea de curriculum și materiale de curs în contextul strategiilor didactice de predare/ învățare comunicativă. În ceea ce privește evaluarea, considerăm că nu ar trebui să reprezinte doar o sarcină administrativă, o obligație de serviciu. Concentrându-se pe rezultatele studenților, pe învățarea acestora, am putea face și o evaluare pedagogică a profesorilor, aceștia reflectând asupra strategiilor de îmbunătățire a practicilor și a metodelor de predare.

Cuvinte-cheie: predare/învățare, română - limbă străină, înțelegere, exprimare, oral, evaluare.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă