Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2018  
         
  Articol:   NOILE TEHNOLOGII ÎN SERVICIUL GLOTODIDACTICII: RESURSE ONLINE PENTRU PREDAREA-ÎNVĂȚAREA LIMBII-CULTURII FRANCEZE / LE NUOVE TECNOLOGIE AL SERVIZIO DELLA GLOTTODIDATTICA: RISORSE ONLINE PER L’INSEGNAMENTO-APPRENDIMENTO DELLA LINGUA-CULTURA FRANCESE.

Autori:  PAOLA APPETITO.
 
       
         
  Rezumat:  
Noile tehnologii în serviciul glotodidacticii: Resurse online pentru predarea-învățarea limbii-culturii franceze. Predarea, ca și învățarea, limbilor străine, este unul din domeniile în care se dezvăluie cel mai bine potențialul noilor tehnologii multimedia aplicabile în învățământ; utilizarea instrumentelor online (aplicații, platforme, site-uri, bloguri etc.) în clasa de limbi străine nu este doar un mijloc motivant și eficient de a aduce studenții mai aproape de subiect, ci și, mai presus de toate, un mijloc de a le permite un contact permanent cu limba vie, prin mijloace audio și video; utilizarea tehnologiei digitale oferă studenților posibilitatea de a practica limba achiziționată, în mod constant, și de a-și îmbunătăți competențele lingvistice în școală sau în situații de auto-învățare. Această cercetare aduce o scurtă prezentare a instrumentelor disponibile în prezent pe web pentru predarea limbii franceze ca limbă străină (FLE), a acelor instrumente ce sunt utilizate de către profesori și studenți.

Cuvinte cheie: didactica limbilor, internet și didactică a limbii franceze, resurse didactice online, FLE
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă