Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2017  
         
  Articol:   PREDAREA ISTORIEI ÎN LIMBA GERMANĂ PRIN ÎNTREBUINȚAREA METODEI CLIL: UN POSIBIL MODEL EDUCATIV / INSEGNARE LA STORIA IN TEDESCO CON APPROCCIO EMILE: PROPOSTA D’INTERVENTO DIDATTICO.

Autori:  ROBERTA FAUSTA ILARIA VISONE.
 
       
         
  Rezumat:  
DOI: 10.24193/subbphilo.2017.3.04

Published Online: 2017-09-30
Published Print: 2017-09-30

FULL PDF

Predarea istoriei în limba germană prin întrebuințarea metodei CLIL: un posibil model educativ. Această lucrare reprezintă o propunere de predare a istoriei în limba germană prin metoda CLIL, cu referire specială la caricaturile politice ale lui Erich Ohser, create în perioada nazistă. În ceea ce privește literatura științifică, scopul acestei lucrări este de a sprijini întrebuințarea practicii CLIL în școlile secundare, în ciuda unor dificultăți, cum ar fi gestionarea timpului și timpul de cercetare, ce revine profesorilor, în căutarea de surse adecvate atât pentru conținut, cât și pentru nivelul lingvistic al cursanților. În afară de problemele menționate mai sus, lucrarea ilustrează soluțiile și avantajele abordării CLIL verificabile în timpul unității de învățare astfel propuse.

Cuvinte cheie: CLIL, abordare comunicativă, inteligență multiplă, istorie, germană.
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă