AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2014 | |||||||
Articol: |
LEXICUL PUBLICITAȚII, UZAJE CREATIVE ALE LIMBII FRANCEZE ACTUALE IN PUBLICITATE / PAROLES DE PUB: LES USAGES CREATIFS DE LA LANGUE FRANÇAISE ACTUELLE DANS LA PUBLICITE * THE WORDS OF ADVERTISING: CREATIVE USAGE OF THE MODERN FRENCH LANGUAGE IN ADVERTISING . Autori: . |
||||||
Rezumat:
Lexicul publicității, uzaje creative ale limbii franceze actuale în publicitate. Propunem un studiu al aspectelor creative ale limbajului publicitar francez vizând în mod special întrebuințarea jocuriolor de cuvinte ca principală strategie lingvistică. Dorim să arătăm, parcurgând exemplele citate și comentate, interesul lingvistic și cultural al publicității. Cuvinte cheie : limbaj publicitar, procedeu creativ, jocuri de cuvinte
|
|||||||