Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI

În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului.

 
       
         
    STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2014  
         
  Articol:   LEXICUL PUBLICITAȚII, UZAJE CREATIVE ALE LIMBII FRANCEZE ACTUALE IN PUBLICITATE / PAROLES DE PUB: LES USAGES CREATIFS DE LA LANGUE FRANÇAISE ACTUELLE DANS LA PUBLICITE * THE WORDS OF ADVERTISING: CREATIVE USAGE OF THE MODERN FRENCH LANGUAGE IN ADVERTISING .

Autori:  .
 
       
         
  Rezumat:   Lexicul publicității, uzaje creative ale limbii franceze actuale în publicitate. Propunem un studiu al aspectelor creative ale limbajului publicitar francez vizând în mod special întrebuințarea jocuriolor de cuvinte ca principală strategie lingvistică. Dorim să arătăm, parcurgând exemplele citate și comentate, interesul lingvistic și cultural al publicității. 

Cuvinte cheie : limbaj publicitar, procedeu creativ, jocuri de cuvinte
 
         
     
         
         
      Revenire la pagina precedentă