![]()
AMBIENTUM BIOETHICA BIOLOGIA CHEMIA DIGITALIA DRAMATICA EDUCATIO ARTIS GYMNAST. ENGINEERING EPHEMERIDES EUROPAEA GEOGRAPHIA GEOLOGIA HISTORIA HISTORIA ARTIUM INFORMATICA IURISPRUDENTIA MATHEMATICA MUSICA NEGOTIA OECONOMICA PHILOLOGIA PHILOSOPHIA PHYSICA POLITICA PSYCHOLOGIA-PAEDAGOGIA SOCIOLOGIA THEOLOGIA CATHOLICA THEOLOGIA CATHOLICA LATIN THEOLOGIA GR.-CATH. VARAD THEOLOGIA ORTHODOXA THEOLOGIA REF. TRANSYLVAN
|
|||||||
Rezumat articol ediţie STUDIA UNIVERSITATIS BABEŞ-BOLYAI În partea de jos este prezentat rezumatul articolului selectat. Pentru revenire la cuprinsul ediţiei din care face parte acest articol, se accesează linkul din titlu. Pentru vizualizarea tuturor articolelor din arhivă la care este autor/coautor unul din autorii de mai jos, se accesează linkul din numele autorului. |
|||||||
STUDIA PHILOLOGIA - Ediţia nr.3 din 2013 | |||||||
Articol: |
DIALOGISM CULTURAL ŞI PERSPECTIVA EXCLUSULUI-INCLUS ÎN VOLUMUL „UN COPIL ÎN LAGĂR” DE TAKASHIMA SHIZUE / CULTURAL DIALOGISM AND THE OUTSIDER-WITHIN IN TAKASHIMA SHIZUE’S A CHILD IN PRISON CAMP. Autori: . |
||||||
Rezumat: Dialogism cultural și perspectiva exclusului-inclus în volumul „Un copil în lagăr” de Takashima Shizue. „Un Copil in Lagăr” de Takashima Shizue este o afirmare a modului în care identitatea este construită și asumată într-un mediu multicultural, dar afectat de prejudecăți. Articolul explorează perspectiva exclusului-inclus în dialogul dintre două culturi în timpul episodului internării japonezilor-canadieni în urma incidentului de la Pearl Harbor. Cuvinte cheie: issei, nisei, japonezi canadieni, identitate multiculturală, rasism, exclusul-inclus, Wabi, Sabi. |
|||||||
![]() |
|||||||